-10 % skladem

Muc-Off C3 Wet Ceramic Lube 120

Kód: 870
Více informací
540 Kč 600 Kč
Sleva platí do 1. 12. 2024

Dodatečná sleva 10 % pro přihlášené s kódem BFEXTRA10

Poslední 3 kusy skladem, ihned k odeslání

Objednej nyní a doručíme ve středu 20. 11. 2024

MUC-OFF C3 WET CERAMIC LUBE

Mazivo na řetěz s keramikou do mokrých podmínek

 

Patentované složení založené na sloučenině nitridu boru, fluoropolymerech a keramických nanočásticích zajišťujících velmi nízké tření. C3 vytváří na řetězu suchý keramický povlak, který zvyšuje výkon řetězu. Obsahuje jedinečné integrované UV fluoreskující barvivo pro skutečně dokonalou kontrolu aplikace maziva.

  • Obsahuje složky vyvinuté v rámci kosmického výzkumu.
  • Vytváří neuvěřitelně odolnou a trvanlivou keramickou vrstvu, která poskytuje vynikající výkon i na dlouhých tratích.
  • Funguje i a za nejnáročnějších klimatických podmínek.
  • Nano keramická aditiva zajišťují velmi nízké tření, hladký chod a bezkonkurenční účinnost.
  • Excelentní odolnost vůči vodě.
  • Bezpečný pro karbon i jiné citlivé materiály.
  • Není založen na ropném základu.
  • Neobsahuje kyseliny ani rozpouštědla.
  • Z 95% biologicky odbouratelný.
  • UV fluoreskující barvivo pro dokonalou aplikaci.
  • Dodáváno s UV svítilnou pro přesné dávkování maziva.

 

NITRID BORITÝ

Věděli jste, že MUC-OFF C3 WET CERAMIC LUBE obsahuje nitrid boritý, který může odolávat teplotám až do 1200 °C? Je to keramický materiál, svojí strukturou podobný grafitu, který se vyznačuje vysokou tvrdostí podobné diamantu.

 

APLIKACE:

Tento produkt je určen na řetězy silničních, cyklokrosových a MTB kol i DH speciálů.

 

NÁVOD K POUŽITÍ:

  1. Před aplikací nejdříve pečlivě vyčistěte řetěz.
  2. Protřepejte nádobku s mazivem a naneste na každý řetězový článek.
  3. Přebytky maziva otřete čistým hadříkem.

 

NÁŠ TIP:

Díky keramickým nanočásticím (velmi efektivním aditivům) je účelné, efektivní a ekonomické aplikovat pouze tolik maziva, kolik je ho nutné k lubrikaci příslušných míst řetězového článku. Pokud dojde k aplikaci příliš velkého množství maziva, doporučujeme jej otřít, neboť při dlouhodobém zanechání velkého množství maziva na řetězu a dlouhodobém zanedbání péče o řetěz by mohlo dojít k zatuhnutí řetězových článků. Méně tedy v tomto případě znamená více!

Strpení prosím…