Vládce dvou světů: Nový TREK Madone gen 8
TREK Madone sedmé generace bylo mimořádné aerokolo. Fascinující design, který zaujal na první pohled, neskutečná rychlost, agilita i pohodlí - připomínáme třetí místo tohoto stroje z brutálního Paris-Roubaix - byly jeho hlavními devizami. Z našeho pohledu byl jediný jeho "problém" fakt, že kdo se na něm svezl, ihned ho potřeboval mít doma bez ohledu na to, na čem právě jezdil, jak může potvrdit i několik kolegů. Dnes máme tu čest představit osmou generaci Madone a nejspíš se budou dít velké věci.
Představení nové "Madonky" totiž není pouze představením nové verze kola, ale i nového přístupu TREKu k silniční cyklistice. Dosud značka nabízela Madone jako vrchol vývoje závodního silničního aerokola a model Émonda jak extrémně lehký, univerzálnější vrchařský speciál. Madone jako extrémně rychlý nástroj pro rovinatější úseky, Émonda byla nasazovaná na horská stoupání.
Nový TREK Madone gen. 8 však spojuje oba světy. Je lehký jako Émonda a stejně rychlý jako předchozí Madone. Jedno silniční kolo pro všechno.
To nejlepší z obou světů
V TREKu tedy zkombinovali své nejlehčí a nejrychlejší silniční závodní kola a vytvořili Madone Gen 8 - jediné skutečně dokonalé závodní kolo. Trochu z Émondy, trochu z Madone a celkově totální nasazení a výkon, který, jak věříme, bude přinášet pódiová umístění, ale hlavně spoustu radosti všem cyklistům, protože nový model je v základních verzích překvapivě dostupný..
Madone Gen 8 tedy nahrazuje Madone Gen 7 a Émondu, ale nabízí toho mnohem víc než byste čekali od jednoho kola. Lehké jako Émonda, rychlé jako Madone, prostě to nejlepší z obou světů – a tedy to jediné silniční závodní kolo, které můžete potřebovat.
Už žádné kompromisy
Při výběru silničního kola už nebude potřeba volit mezi rychlostí a nízkou hmotností, sprintem, nebo stoupáním. V modelu Madone Gen 8 získají příznivci vrchařských kol ještě aerodynamičtější jízdu a milovníci aerokol ultralehké kolo, které jim pomůže stoupat rychleji než kdykoli předtím.
Lehká jako Émonda. Rychlá jako Madone.
Střet světů: Nejrychlejší a nejlehčí kolo TREK se spojují v jedno
Osmá generace modelu Madone je přelomovou kombinací dvou legend mezi koly. Lehké jako Émonda, rychlé jako Madone, prostě to nejlepší z obou světů. Do kopce svištěte s větrem o závod. Po rovinách sprintujte. Madone Gen 8 je od počátku vyvinuto jako univerzál, co zvládne vše - a bude vyhrávat.
Jak dopadá srovnání v číslech?
- Nové Madone je o 77 vteřin za hodinu rychlejší, než srovnatelná Émonda - při 200 W a kombinaci všech prvků (kolo, jezdec, láhve/košíky a komponenty).
- Zároveň její rámová sada je o celých 320 g lehčí než předchozí rámová sada Madone
Lehké jako Émonda
Madone Gen 8 je stejně lehké jako současný model Émonda SLR f/s a o 320 gramů lehčí než předchozí model Madone f/s. Vděčí za to zcela novému karbonu OCLV řady 900 a radikálně nové konstrukci trubek. Navíc do kopce jede, jakoby žádná gravitace nebyla, takže i obdivovatelé Émondy budou ohromeni.
Zcela nový karbon OCLV řady 900 a nové inovativní tvarování trubek snižují hmotnost a díky tomu je Madone stejně lehoučká jako ultralehká rámová sada Émonda.
Dokonalé závodní kolo za jedinečnou cenu
Zbrusu nový model Madone SL využívá stejnou revoluční technologii rámu jako model SLR, ale díky cenově úspornějšímu karbonu řady 500 OCLV a dvoudílným řídítkům / představci jsou náklady nižší. Modely SL jsou také kompatibilní s mechanickými sadami.
Nová lehčí a ergonomičtější řídítka s integrovaným představcem
Modely Madone SLR nabízí jezdci dokonalou aerodynamickou pozici díky vylepšeným silničním řídítkům s integrovaným představcem Aero RSL, která jsou vyrobena z ultralehkého karbonu OCLV, ultrarychlým aerodynamickým tvarům, a tomu, že jsou řídítka v horní části (hoods) o 3 cm užší než dole v obloucích (drops) - stejně jako oblouky řídítek u modelu Gen 7.
Lehčí a pohodlnější technologie IsoFlow
Ano, oproti spekulacím, IsoFlow - pro Madone charakteristický funkčně - designový prvek zůstává, jen funguje lépe. Aktualizovaná technologie IsoFlow modelu Madone Gen 8 je ještě lehčí a až o 80 % vertikálně poddajnější než dříve, takže tlumí rázy a vibrace z vozovky ještě výrazně lépe než předchozí Madone.
Aerodynamika do detailu
Zajímavou specialitou nového Madone je systém bidonů, kterých se také dotkl nekompromisně aerodynamický přístup. Zcela nová lahev na vodu a košík na lahve RSL Aero byly navrženy s cílem zrychlit kolo Madone Gen 8 a ušetřit 1,8 wattu při rychlosti 35 km/h. A díky nim jsou rychlejší i ostatní přední závodní kola. Díky vynikající stlačitelnosti a snadno použitelného náustku je to jedna z nejpraktičtějších aerodynamických lahví na trhu. Lahev na vodu RSL Aero má vynikající stlačitelnost a snadno použitelný náustek, neobsahuje BPA a lze ji mýt v myčce. Do košíku na lahve RSL Aero se vejdou i standardní kulaté lahve, a navíc vyhovuje standardu UCI. Je tudíž ideální volbou pro závodníky, kteří chtějí ušetřit drahocenné vteřiny v sedle.
Lahev na vodu RSL Aero má vynikající stlačitelnost a snadno použitelný náustek, neobsahuje BPA a lze ji mýt v myčce.
Rychlé jako Madone Gen 7
Zcela nové aerodynamické trubky Full System Foil a aerodynamické láhve a košíky (dodávané s modelem SLR) modelu Madone Gen 8 pomáhají vytvořit systém pro mimořádně rychlé jezdce.
Madone Gen 8 s novými aerodynamickými tvary Full System Foil, které nově definují, jak vypadá rychlost, je o 77 s/h rychlejší než Émonda a stejně rychlá jako předchozí Madone*. Nové láhve a košíky RSL Aero (dodávané s Madone SLR) navíc pomáhají zrychlit celý systém jezdce na jakémkoli kole.
Spousta specifikací, u nás již dnes skladem na prodejně
Už nyní je k dispozici celá řada cenových kategorií v karbonu. Madone je nyní k dispozici v kompletní cenové škále karbonových závodních kol s pevnou řadou modelů SL 5 až SLR 9 a 9 AXS.
Přijďte Madone gen 8 vyzkoušet do M1
Díky našemu statusu TREK FlagshipStore si můžete nové Madone odvézt z našeho cyklistickéhp chrámu (případně objednat na eshopu) již dnes, v den představení. Několik kusů máme také v naší půjčovně. Přijďte vyzkoušet ;-)