* Cena pro členy M1 klubu 181 300 Kč
Dodatečná sleva 5 % pro přihlášené s kódem BFEXTRA10
Dodatečná sleva 10 % pro přihlášené s kódem BFEXTRA10
Potřebujete rychlý, pohodlný a dostatečně všestranný stroj, který zvládne i drsné silnice. Chcete lehký karbonový rám tlumící vibrace a nepohrdnete ani výjimečným pohodlím, které přináší prvek IsoSpeed. Řazení Shimano Ultegra Di2 je rychlé a spolehlivé za každých okolností.
Lehký a propracovaný rám z karbonu OCLV řady 500 se zadním prvkem IsoSpeed tlumícím vibrace, účinné kotoučové brzdy s úchytem Flat Mount a bezdrátová elektronická sada Shimano Ultegra Di2 2x12 pro jedinečně rychlé a přesné řazení. Dál také karbonová kola Aeolus Pro 37, integrovaný karbonový kokpit, praktický úložný prostor a elegantní vnitřní vedení bovdenů. Další úchyty na horní trubce umožňují upevnit brašny na delší výpravy bez potřeby objemných popruhů a šňůr.
Domane se na světové scéně osvědčilo jako všestranné silniční kolo na dlouhé trasy i ty nejnáročnější závody. Bezdrátová elektronická sada Shimano Di2 je už jen takovou třešničkou na dortu. Řazení je neuvěřitelně přesné, rychlé a spolehlivé za všech okolností.
Jsme poháněni dobrodružstvím, vedeni naší historií, inspirováni komunitou, okouzleni svobodou otevřené silnice a vždy odhodláni vytvářet nejlepší jízdní kola na světě.
Produkty TrekVelikost | Výška jezdce | Vnitřní šev |
---|---|---|
47 | 152–185 cm | 71–75 cm |
50 | 158–163 cm | 74–77 cm |
52 | 163–168 cm | 76–79 cm |
54 | 168–174 cm | 78–82 cm |
56 | 174–180 cm | 81–85 cm |
58 | 180–185 cm | 84–87 cm |
60 | 185–190 cm | 86–90 cm |
62 | 190–195 cm | 89–92 cm |
44 | 47 | 50 | 52 | 54 | 56 | 58 | 60 | 62 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Trail | 6.6 | 6.1 | 6 | 5.9 | 5.9 | 6.1 | 6 | 5.9 | 5.9 |
Offset | 5.3 | 5.3 | 5.3 | 5.3 | 5.3 | 4.8 | 4.8 | 4.8 | 4.8 |
Rozvor kola | 98.3 | 98.6 | 99.6 | 100.3 | 101 | 100.8 | 102.2 | 103.2 | 104.2 |
Úhel hlavy | 70.3 | 71 | 71.1 | 71.3 | 71.3 | 71.9 | 72 | 72.1 | 72.1 |
Dosah rámu | 36 | 36.4 | 36.8 | 37.1 | 37.4 | 37.7 | 38 | 38.3 | 38.6 |
Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení | 51 | 52.7 | 54.6 | 56.1 | 57.5 | 59.1 | 61.1 | 63.2 | 65.6 |
Horní rámová trubka | 50.1 | 50.9 | 51.9 | 53 | 54.2 | 55.4 | 56.7 | 57.9 | 59.3 |
Úhel sedlové trubky | 74.6 | 74.6 | 74.6 | 74.2 | 73.7 | 73.3 | 73 | 72.8 | 72.5 |
Délka řetězové vzpěry | 42 | 42 | 42 | 42 | 42 | 42 | 42.5 | 42.5 | 42.5 |
Délka hlavové trubky | 9.5 | 11 | 13 | 14.5 | 16 | 17.5 | 19.5 | 22 | 24.5 |
Sedlová trubka | 39 | 42 | 45 | 47.5 | 50 | 52.5 | 54.8 | 56.7 | 58.6 |
Vzdálenost středu horní rámové trubky od země | 65.7 | 68.6 | 71.6 | 73.5 | 75.4 | 77.6 | 79.6 | 81.7 | 83.5 |
Vzdálenost mezi spojnicí středů kol a středu středového složení | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 7.8 | 7.8 | 7.5 | 7.5 |