Pinarello Dogma XC | SRAM GX Eagle AXS L červená/černá

Kód: PI/XCF/L/161/SRGX/DTSWXR1700
Více informací
Dostupné velikosti Jak vybrat?
S
M
L
XL
Barva: červená/černá
209 900 Kč
Cena pro členy M1 klubu - 205 702 Kč Registrace

Dostupnost na dotaz

Rámy Dogma XC byly původně vyvinuty ve spolupráci s jezdci INEOS Grenadiers Tomem Pidcockem a Pauline Ferrand-Prévot, kteří na těchto kolech již dosáhli obrovských úspěchů - oba získali titul mistra světa v roce 2023 a řadu dalších triumfů.

  • Tento rám poskytuje extrémní tuhost zadního trojúhelníku a spodní stavby díky zvětšenému ložisku a otočnému bodu zadního trojúhelníku.
  • Pouhé tři otočné body zadního trojúhelníku obvykle omezují zdvih zadního kola, ale jedinečná geometrie kol a integrace pružných vzpěr společně umožňují přímější zdvih. Tyto inovace také snižují hmotnost, zlepšují tuhost a zajišťují lepší spojení mezi jezdcem a zadním kolem.
  • Zadní trojúhelník se skládá ze dvou samostatných polotrojúhelníků připevněných k hlavnímu bodu otáčení pomocí jedinečné konstrukce, kdy jsou na rámy vylisovány dva čepy. Výsledkem je odstranění klasického vnějšího „můstku“, což umožňuje zkrátit délku řetězové vzpěry a přináší lepší ovladatelnost a reaktivitu, odstranění kritických míst, kde se hromadí bláto, a možnost nasadit širší pláště, což jezdci poskytuje větší rozsah možností.
  • Kinematika zadního odpružení zohledňuje integraci pružných vzpěr, které maximalizují přenos energie při šlapání, zajišťují optimální kompresi/odskok při technických sjezdech a umožňují maximální kontrolu jezdce.
  • Tření v každém otočném bodě bylo rovněž minimalizováno použitím smíšeného systému ložisek/podložek. Pouzdra byla použita proto, že jsou dostatečně odolná, aby absorbovala vysoké nárazové a nízké rotační síly, které na ně působí, zatímco ložiska byla integrována tam, kde působí opačné síly (nízký náraz/vysoká rotace). To vede ke snížení rozptylu energie, zvýšení reaktivity zadní části a zvýšení odolnosti systému.
  • Byly také zkoumány hodnoty proti náklonu a proti převrácení, aby vzniklo kolo, které vyniká jak v nejstrmějších stoupáních, tak v nejtechničtějších sjezdech.
  • Možnost přesunout přípojný bod odpružení pod horní rámovou trubku umožňuje namontovat různé zadní tlumiče, což se přizpůsobí různým možnostem zdvihu a umožní jezdci přizpůsobit kolo jedinečným požadavkům každé jízdy.
  • Zadní trojúhelník využívá patentovanou asymetrickou konstrukci se zesílenou levou stranou, která umožňuje kolu vyrovnávat vyšší síly působící na opačnou stranu pohonu. Výsledkem je vyváženější přenos energie, vyšší rychlost a trakce.
  • Asymetrie byla maximalizována i v dalších oblastech rámu, přičemž řetězové a sedlové vzpěry posouvají tento koncept na další úroveň, aby vydržely silná zrychlení, která se projevují při elitních závodech cross-country.
  • Na zakázku navržené, plně integrované kokpity šetří hmotnost a nabízejí vyšší přesnost jízdy ve srovnání s dvoudílnou alternativou. Součástí je také plně integrované vedení kabelů a specifické ložisko hlavového složení, které je vybaveno vnitřní zarážkou zabraňující přetočení řídítek.

Pinarello

Pinarello, italský výrobce špičkových jízdních kol, spojuje tradici, inovaci a eleganci. Je známý svými vítěznými koly v Tour de France a pro své technologické inovace, jako je revoluční systém rámového designu asymetrie. Pinarello nabízí širokou škálu kol pro profesionální závodníky i rekreační cyklisty, vždy s důrazem na výkon, komfort a estetiku.

Produkty Pinarello
Velikosti
Strpení prosím…