* Cena pro členy M1 klubu 376 565 Kč
Dodatečná sleva 5 % pro přihlášené s kódem BFEXTRA10
Dodatečná sleva 10 % pro přihlášené s kódem BFEXTRA10
Každá jízda může začít na asfaltu, ale to neznamená, že na něm i skončí. Hledáte stroj, který vyvažuje všestrannost, pohodlí a rychlost. Záleží vám na tom, jak kolo vypadá. Stejně ale hledíte i na spolehlivost, vyhovuje vám špičkové elektronické nastavení pohonu Shimano 105 Di2 a brzdný výkon hydraulických kotoučových brzd. Třešničkou je karbonový rám a zadní prvek IsoSpeed. Zaručí vám, že každá jízda bude parádní.
Lehký a propracovaný rám z karbonu OCLV řady 500 se zadním prvkem IsoSpeed, který vyhlazuje nerovnosti. 2x12rychlostní elektronický pohon Shimano 105 Di2 2x12 a účinné kotoučové brzdy s úchytem Flat Mount. Dál také široká kola Bontrager Paradigm Comp 25 připravená na použití bezdušových plášťů, vnitřní úložný prostor a vedení lanek, které kolu propůjčují jak skvělé jízdní vlastnosti, tak potřebnou dávku elegance. Další úchyty na horní trubce umožňují upevnit brašny na delší výpravy bez potřeby objemných popruhů a šňůr.
Veškeré výhody pohodlné jízdy karbonového Domane s plně bezdrátovým řazením Shimano 105 Di2. Toto kolo je pohodlné, rychlé a lehké a je připraveno na dobrodružství. Velký prostor až na 38mm pláště zaručuje parádní jízdu na asfaltu i nenáročném štěrku.
Jsme poháněni dobrodružstvím, vedeni naší historií, inspirováni komunitou, okouzleni svobodou otevřené silnice a vždy odhodláni vytvářet nejlepší jízdní kola na světě.
Produkty TrekVelikost | Výška jezdce | Vnitřní šev |
---|---|---|
47 | 152–185 cm | 71–75 cm |
50 | 158–163 cm | 74–77 cm |
52 | 163–168 cm | 76–79 cm |
54 | 168–174 cm | 78–82 cm |
56 | 174–180 cm | 81–85 cm |
58 | 180–185 cm | 84–87 cm |
60 | 185–190 cm | 86–90 cm |
62 | 190–195 cm | 89–92 cm |
44 | 47 | 50 | 52 | 54 | 56 | 58 | 60 | 62 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Trail | 6.6 | 6.1 | 6 | 5.9 | 5.9 | 6.1 | 6 | 5.9 | 5.9 |
Offset | 5.3 | 5.3 | 5.3 | 5.3 | 5.3 | 4.8 | 4.8 | 4.8 | 4.8 |
Rozvor kola | 98.3 | 98.6 | 99.6 | 100.3 | 101 | 100.8 | 102.2 | 103.2 | 104.2 |
Úhel hlavy | 70.3 | 71 | 71.1 | 71.3 | 71.3 | 71.9 | 72 | 72.1 | 72.1 |
Dosah rámu | 36 | 36.4 | 36.8 | 37.1 | 37.4 | 37.7 | 38 | 38.3 | 38.6 |
Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení | 51 | 52.7 | 54.6 | 56.1 | 57.5 | 59.1 | 61.1 | 63.2 | 65.6 |
Horní rámová trubka | 50.1 | 50.9 | 51.9 | 53 | 54.2 | 55.4 | 56.7 | 57.9 | 59.3 |
Úhel sedlové trubky | 74.6 | 74.6 | 74.6 | 74.2 | 73.7 | 73.3 | 73 | 72.8 | 72.5 |
Délka řetězové vzpěry | 42 | 42 | 42 | 42 | 42 | 42 | 42.5 | 42.5 | 42.5 |
Délka hlavové trubky | 9.5 | 11 | 13 | 14.5 | 16 | 17.5 | 19.5 | 22 | 24.5 |
Sedlová trubka | 39 | 42 | 45 | 47.5 | 50 | 52.5 | 54.8 | 56.7 | 58.6 |
Vzdálenost středu horní rámové trubky od země | 65.7 | 68.6 | 71.6 | 73.5 | 75.4 | 77.6 | 79.6 | 81.7 | 83.5 |
Vzdálenost mezi spojnicí středů kol a středu středového složení | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 7.8 | 7.8 | 7.5 | 7.5 |